110114

Hänt lite grejer sen sist, bla: Fredrik ha åkt till Norge igen, haft årets första fredagsmys med Emelie, fick rycka in och jobba, varit och käkat på biteline med Sandra och Angela, gympan har dragit igång och har tränat tre gånger = träningsvärk!!, fått reda på praktikplatsen, lunchat med pappa, kollat på en sjukt fin lägenhet, Milla har varit här vi skrattade en del och surrade en massa, har varit och sett när pappa tog examen.

Idag fyller mamma år så jag ska strax plocka undan lite och så. Sen när Emelie kommer hem från skolan ska vi göra en tårta, kommer bli skit snygg ;). Ikväll kommer lite släkt och så, det ska bli trevligt.

Imorgon blir det jobb igen och på söndag gympa. Däremellan ska jag försöka förbereda mig inför skolstarten på måndag. Sandra, jag kommer sakna dig på skolan!!

Trevlig helg.


Kommentarer
sandra

ååå du är ju för söt <3 men du kommer ju klara dig bra utan mig å ska du se .. jag är inte långt efter nu ;) hehe... vill höra varje dag vad du får göra sjukt avis ska du veta hihi. Du måst uppdatera mig när du slår till på lgh :). Du får alltid slå till på min ;) för de verkar de inte vara någon annan som vill :(( PUSS

2011-01-14 @ 13:38:30
Sofie

Mycket tveksamt! Men jag ska försöka :). Absolut, kommer ringa och skvallra, var så säker ;). Japp, såklart att jag gör! Jaså är det inte. Men er som är så fin. Det skulle jag gärna ha gjort, lite väl dyr för mig kanske.. pusspuss

2011-01-14 @ 16:02:43
URL: http://sofiieblom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0