Andra veckan avklarad

Två veckor är nu gjorda. Känns skönt att få lite välbehövlig helg nu och veta att jag inte börjar fören på tisdag em. Var så sjukt trött i morse, ville verkligen inte kliva upp. Tvingade mig tillslut upp och tur det var sista dagen för denna vecka. Veckan har gått bra tycker jag. Min handledare är toppen :). Har fått lärt mig mycket redan nu, och mer finns att lära ;). Jag är verkligen tacksam att det är så pass bra! Visst det är högt tempo men gäller bara att hänga med.

Imorgon ska jag träffa Izabel som jag ska skiva rapporten tillsammans med. Strukturera upp lite och göra någon form utav plan, sånt gillar jag ;). Sen är det bara börja med artikelsökningen. Önska mig lycka till...
Sen imorogn em åker mamma, Fredrik och jag upp till Nordmaling och blir där i helgen. På lördag ska jag träffa Malin (Hasses ena dotter) och några utav hennes kompisar. Blir trevligt!

Igår fick jag sms från min fina vän Johanna ♥, hon kommer hem nästa helg så då får jag äntligen umgås lite med henne :). Det ser jag verkligen framemot!

Nu ska jag packa lite och sen blir det en tidig kväll känner jag på mig


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0