111209

Otursmolnet fortsätter att sitta kvar. Gjort en tenta i veckan som kändes sådär. Och nu fick jag reda på att jag kuggade läkemedelstentan, igen. Vad gör jag för fel??? Jag kämpar och lägger ner tid på detta men vad får man tillbaka, inget. Motgång efter motgång. Det tär på krafterna och motivationen... Januari månad kommer bli ett helvete. Bara säga nej till allt vad socialt liv innebär. Omtenta på läkemedel, omtenta på psykiatritentan, ordinarie tenta på kvalitativ metod, gruppuppgift som ska förberedas inför seminarium, c-uppsats som man ska komma igång med. Och allt detta innan mitten av januari...

Denna helg ska iaf bli bra. Umgås med vänner och försöka fulla på med lite positiv energi (jag som tyckte jag var pågång igen, men inte då..)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0