111204

Kanon helg! Fredagsmys med mamma, Hasse och Emelie och efter ett tag kom Milla på ett spontanbesök och stannade över. Mysigt :). Igår var vi en sväng på julmarknaden på norra och sen blev det hem och förbereda för kvällen. Vid 18 tiden kom släkten och det var Glöggmys och pysselkväll som stod på schemat. Som högst 13 personer under kvällen. Älskar verkligen min släkt! Vi åt olika sorters tilltugg och drack olika sorters glögg och pysslade ihop en julstjärna. Till sist blev det skinkmacka, hemlagad senap och segkaka som mormor hade bakat. Så sjukt gott! En mycket trevlig kväll med andra ord :)

Idag ha jag pluggat lite, försökt printat in det viktigaste i mitt huvud. Går ganska bra får jag lov att säga. Vill bara ha onsdag em och att tentan ska vara över.

Veckans planer är inte så himla många, kommer mest bestå utav tentaplugg och planering inför c-uppsatsen. Ska även fixa de sista julklapparna sen är jag klar! Men till helgen blir det att fira dubbelt upp. På fredag blir det Veronica Maggio och fira att tentan är över. På lördag ska jag träffa några från gamla sjuksköterseklassen och fira att de har klarat sluttentan! Ser med andra ord mycket framemot helgen :)

Efter att ha haft en vecka med mycket up en downs (eller ja har mest bestått utav downs tyvärr..) så har jag försökt att skaka av mig allt negativt och går in i en ny vecka med en bra känsla. Man måste få tillåta sig själv att bryta ihop ibland, det känns bättre efter det!


Kommentarer
.

Vi kan bryta ihop tillsammans <3

2011-12-04 @ 21:44:05
Sofie

2011-12-05 @ 12:26:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0