110829

Vilken helg! Tentan är somsagt skriven, otroligt skönt. Gjorde mitt bästa så får jag se hur långt det räcker.
Sen på kvällen i fredags hade mamma, Emelie och jag fredagsmys med film och popcorn. Mysigt!

I lördags blev det en välförtjänt sovmorgon. Efter det städade jag lägenheten och så. Allt eftersom kom mina vänner, Ida, Lina, Frida och Milla. Vi begav oss upp till travet, premär besök för alla oss. Ja, det är ju inte så lätt när man inte kan, men tillslut fixade vi ihop "en rad" tror jag det heter, när man satsar på hästar. Ut för att vinna pengar! Haha, gick tyvärr inte så bra. Två rätt fick vi och på det blev det ju ingen utdelning.. Men roligt hade vi iaf, huvudsaken det. Efter trav besöket gick vi hem till mig och fixade iordning lite middag. Sen myste vi på och surrade. Fikade efterrätt och överrakskade Lina med en present :). Och sen, kom ovädret! Vilket jäkla åskväder, tror jag aldrig varit så rädd när det har åskat någongång.. fy! Efter ett tag lugnade dte ner sig iaf och vi begav oss in till stan. Invito satte vi oss på och köpte oss en varsin drink. Vi blev trött, gick och käkade och sen åkte kvart över två bussen hem. Tack tjejer för en trevlig dag, ni är underbara!

Igår åkte mamma, Emelie och jag upp till mormor och morfar. Fick gofika och stannade även kvar på middag. Så sjukt gott. När vi kom hem gick vi en promenad till Fredrik och vattnade hans blommor och sen hem igen. När vi kom hem så kände jag för ut och springa. Så jag haffade ipoden och drog iväg. Tänkte för mig själv att jag inte skulle orka nå långt alls. Men det gjorde ja, blev en bra bit. Sen gick jag resten. Så skönt att bara slå på grymt bra musik och vara ute i friska luften och antingen springa eller gå. Nu jäklar ska det bli ändring, satsar på promenad ikväll också. (Skönt att gympan börjar nästa vecka, så det blir någon ordning igen)

Nu blir det  frukost och sen bege mig mot skolan. Termin 5 startar idag, åh herre gud vad fort det går! Och praktiken börjar imorgon.. Går int med instänningen: Det blir vad man gör det till. Och sen hoppas på det bästa.

Annars i veckan blir det nog rätt lugnt, bi imorgon med brudarna så vi hinner träffas innan Lina sticker iväg.

Bjuder på en bild från helgen som får avsluta detta inlägg



Kommentarer
Milla

Tack själv gumman för en supertrevlig lördag!! :) <3

2011-08-31 @ 11:52:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0