110420

Halsjävel!! Förra veckan hade jag lite ont i halsen, så jag skippade ett träningspass för att det inte skulle bli värre. Och det gick över.. sen i måndags så började jag få ont igen och det har fortsatt, skippade gympan igår för att det inte skulle bli värre. Men det blev det ändå. Gör ont bara jag sväljer!! Varför kan jag inte få vara frisk för? Småförkylningar kommer och går hela tiden.. var länge sen jag kände mig helt 100% frisk. Fel att det bara bryter ut ordentligt och sen är det bra! Och sen tröttheten på det här. Det har iofs blivit bätte än det var för några månader sen, men nu har det kommit tillbaka igen.

Jag vill vara frisk, ha en jäkla energi för att göra massa roliga saker. Nu när den bästa tiden på året kommer har jag verkligen inte tid att vara sjuk!

Nu på fm ha jag pluggat lite.. går trögt. Men ska ta och äta lite lunch så kanske jag får mer energi till att plugga sen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0