110406

Ikväll drog mamma och jag ut till birsta, detta följde med mig hem för endast 190 kr:

1.  

2.

3.

1. En tygväska från Indiska för 40 kr, tyckte jag var värt att slå till på. Ha länge velat haft en tygväska. Rimlig och stor var den, så kan nog ha den som skolväska också. Fint blommönster var det även, och det verkar ju vara inne i vår, så nu är även jag lite inne för engångsskull ;)

2. Denna klänning har jag varit och kollat på många gånger men tyckte inte riktigt det var värt priset.. Nu hade de satt ner den till 50 kr, det kunde jag bara inte låta bli. Nångång i sommar lär jag ju kunna använda den :)

3. Svarta tygskor, ska jag nu använda flitigt tills det har torkat upp på vägarna så jag kan använda mina riktiga converse ;). Mamma köpte också skor så fick dessa för halva priset, 100 kr.

Känner mig riktigt nöjd :)


Kommentarer
MILLA

Bra köp du ;)

2011-04-07 @ 11:00:49
Sofie

Eller hur, känner mig nöjd ;)

2011-04-07 @ 12:05:14
URL: http://sofiieblom.blogg.se/
sandra

vilken shopping.. den där snygga lilla saken kan du ju ha i morgon för då är de feeest :))

2011-04-08 @ 18:52:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0