110402

Det går fort nu, tyckte nyss Mars började och nu har hela den månaden gått. Inne i april, första vår månaden enligt mig. Nu måste snön bort!! Vi har nu bott här i lägenheten i två år. Helt sjukt vad tiden har gått fort. Fast på ett sätt inte, känns ännu längre sen vi bodde i Bjärme. Har hunnit hända så mycket på dessa år. Saknar det gör jag, tur man får komma hem till byn och till mormor och morfar :)

Igår var Lina och jag i Birsta. Gick runt och kollade lite i affärer och sen tog vi en fika. Mycket mysigt :). Blev även en sväng på systemet också. För ikväll blir det utgång igen, Lina och jag och fotbollstjejer ;) haha.

Ska nu försöka hinna att plugga lite hade jag tänkt.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0