101129

Förra veckan var Fredrik hemma så vi umgicks ganska mycket faktiskt. Det var trevligt, fixade klart några julklappar och så :) Men nu är han tillbaka i norge igen och kommer inte hem fören några dagar innan jul!

I fredags hade Milla och jag fixat mat och bjöd mamma och hennes mamma och även Mariette. Drack lite vin och spelade spel, riktigt roligt :) Kollade lite på idol också. Detta får vi göra om :)

Lördagen åkte Milla och jag till birsta en sväng, och vi var ju inte ensam om man säger så. Sjukt mycket folk! Men värsta fynden iaf, underställ för 75 kr och strumpor för 1 kr, asbra :). Åkte sen hem och gjorde oss iordning, spelade spel med Emelie och hennes kompis. Sen efter ett tag kom Elin :). Blev lite mer vin och så. Åkte in till stan som slutade på Memento. Mycket folk även där! Men det var trevligt ändå :)

   

Söndag mötte jag upp Johanna på stan, kollade lite på julskyltningen en sväng men var så jäkla kallt. Så vi satte oss på Charm och fikade ist. Mysigt :). Roligt att vi hann ses, det kan dröja länge tills nästa gång. Men hoppas inte allt för länge! På kvällen åkte mamma och jag till M&M en stund innan jag åkte och tränade. Sjukt jobbigt, men skönt efteråt!

Idag har jag inte gjort allt för mycket. Riktig slappardag. Men det har varit skönt. Känns som om det är en förkylning på väg, inte så konstigt med tanke på att hela min familj har varit sjuk! Men hoppas jag klarar mig.

I veckan har jag inte så mycket planerat, inhandla lite mer julklappar, in till skolan en sväng skulle jag behöva också. Annars ska jag ta dagarna som de kommer, får se hur det går ;)





Kommentarer
Mills

Tack för en trevlig helg! <3 Mr A verka sur på fb...hm? :/

2010-12-01 @ 00:04:39
Johanna

Haha det blev en typ låda från systemet sin innehöll 3 små glöggflaskor med smaker från tidigare år ;)

2010-12-02 @ 23:50:37
URL: http://movingawayfromhome.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0