100712

Tre jobbnätter är nu avklarad. Kämpigt har det varit, men har ändå fått lära mig mer saker. Känns roligt!
Har även fått ont i haslen och känner mig lite halv hänig... igen!!! Vad är det för fel?? Jag som aldrig brukar vara sjuk. Men det värsta var igår natt. Så jäkla obehagligt, jag satte mig ner för att lösa lite korsord och plötsligt blev det ett jäkla tryck över bröstkorgen så jag knappt fick någon luft och kunde nästan inte räta upp ryggen. Panik!!! Jag blir ju så rädd för allt, man ska inte läsa om massa sjukdomar, jag tror jag lider av det ena och det andra :P. Det gick om sig efter ett tag iaf, fick djupandas lite så släppte det. Usch!

Kom hem runt halv åtta imorse och somnade väl vid åtta sen väckte mamma mig vid elva och frågade ifall jag ville följa med ut till tranviken. Jajemen efter tre timmars sömn pallarade jag mig upp och åkte med. Gud så härligt det var, stekande sol, blåste lite sådär lagomt och ett svalkande dopp i havet ;). Man är tacksam att vara ledig sådanna dagar!

Ikväll blir det tvätta lite och sen blir det nog en tidig kväll, är ganska slut!


Kommentarer
Milla

Ni hade turen med fin utsikt...!!!! ;D

2010-07-13 @ 16:39:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0