Älskade Bjärme!

Sitter nu hos mormor och morfar. Var uppe med tuppen idag, 06.30 ringde väckarklockan. Och vid kvart över sju satt jag på bussen påväg upp hit. Morfar och jag åkte och lämnade in min bil, den kommer bli så fin :). Min lilla pärla! Sen så följde jag med hit. Nu har jag fått både frukost och fika, vilken tur jag har :). Troligtvis stannar jag kvar på middag också. Mysigt!

Helgen har varit riktigt bra. I fredags hade Emelie och jag "systerkväll", ha nästan blivit som en tradition. Åt god mat och såg idol Men det är mysigt :). Jag säger som så... ja roligt att se en kille och en tjej i finalen!
I lördags åkte jag in till stan en sväng och fixade lite saker. Sen åkte jag upp till pappas jobb där min bil stod tvättat och fin! Tack så mycket :). Efter det bar det av upp till Bjärme. Först fika hos mormor efter det middag hos Mathias och Jessica. Som avslutades med Mathias special glögg som det var riktigt riv i, men god ;) och tillsist efterrätt x 2. Medans såg vi på Så mycket bättre, underbart program! Vilken kanonkväll alltså :)
Igår söndag var det en slappardag hemma, gjorde inte många knop! Men det var skönt, gäller att passa på innan allvaret drar igång igen!

I veckan har jag lite saker planerat, lite skönt på ett sätt så att det händer nått :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0