101214

Jahapp! Då var det en vecka sedan sist igen.. som sagt inte så bra på detta. Inte för att jag vet om det är någon som tycker det är intressant att läsa. Men jag kör på ändå, vet två st iaf som läser den kontinuerligt ;)

Senaste veckan har jag jobbat på två utav mina jobb, försökt att komma igång med läkemedlesberäkningen, fikat med Ida, Daltons med Ida och Stina, varit på praktikinformation, fixat med lite julklappar, haft både fredags- och lördags mys med mamma och syster, varit i kyrkan på luciafirande, fikat och ätit mat hos Mormor och Morfar. Igår fick jag äntligen tillbaka min bil, åh gud så fin den blev :)

Denna vecka ska jag sysselsätta mig med bla. fikamys hos Stina med Ida och Sara, åka på möte, fixa det absolut sista med några julklappar! Helgen har jag inte riktigt planerat, men skönt att bara ta det lite som det kommer. Precis vad jag behöver och tränar på!

Nu blir det kaffe och skriva lite mail, så att jag har läget under kontroll inför skolstarten :)


Kommentarer
sandra

jag är en trogen läsare :P

2010-12-15 @ 08:42:25
Sofie

Haha, härligt var dig jag syftade på också ;)

2010-12-15 @ 12:32:08
URL: http://sofiieblom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0