SOMMARLOV!!!

Nu har jag klarat av min första termin ;D. Så gott som iaf. Ska bara få reda på om några veckor hur det gick på rapporten. Sen är det ju omtentan, sen blir det sommarlov på riktigt ;). Känns såå skönt kan jag tala om ;D

Idag åkte mamma och jag upp till Ånäsparken och kollade på Joel när han uppträde med hans förskola. Eller ja, vi hann inte till själva uppträdandet, kom lagomt till fikat och kollade på utställningen! Sedan blev det så kallt så vi åkte hem till Mats och Gittan och åt korv med bröd istället! Gott!

Ikväll ha jag packat lite. För imorogn bär det av ner till Stockholm med Milla och några av hennes kompisar. Blir Grönan imorgon. Stan på fredag på dagen och på kvällen se Bruce Springsteen :). Ser jag verkligen framemot, skönt att få komma bort lite ;). Ber till vädergudarna att regnet håller sig borta!!

Lördag ska jag försöka ta mig till stan (beroende vilken tid vi kommer hem på natten, alltså hur många timmars sömn jag får...) för min kusin Josefine ska sjunga. Och på kvällen blir det crusing ;D. Om jag ska vara chauförr eller inte återstår att se, får se om Mats lyckas övertala mig ;).

Ha det bra så länge!


Kommentarer
Ida

Jag visste inte att du skulle med till Stockholm :D Guud vad kul ni kommer fa :) Hoppas allt ar bra annars, guud vad skont med sommarlov!! Nagot sadant far inte jag :( ;P Saknar dig en massa!!

2009-06-04 @ 02:44:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0