Nu har jag sommarlov på riktigt!

Japp, sista tentan är nu gjord. Och om det går som jag hoppas så är jag godkänd iaf! För det kändes bra, fast man vet ju aldrig.

Har somsagt inte hunnit skriva så mycket på den sista tiden, ha satsat allt på plugget. Men ha ju hunnit varit en sväng i Stockholm med Milla, Sjögga och Liza! Mycket roligt. Milla och jag var på grönan i spöregn, men va ju roligt det med ;).  När har man inte roligt när man är med henne kan man ju undra :P. Bara för att jag är lat så hänvisar jag till Millas blogg där hon sammanfattat resan på ett bra sätt ;).

Min älskade vän Elin har även tagit studenten, så var där och kollade när hon gick ut. Åh, så många minnen! Är som man vill uppleva allt igen.  Eller hur Milla!? ;). Träffade på lite föredetta klasskompisar och gamla lärare. Mycket roligt :). Åkte sedan på kvällen hem till Elin och firade henne.


Snodde bilden från dig Milla :P

Syster min ha även gått ur åttan så jag var på hennes skolavslutning i Selångerskyrka. Så himla vacker skolavslutning, som alltid då! Och det bästa var att min kusin Josefine och en annan tjej framförde en så vacker sång, Gabriellas sång! Så himla fint, fanns nog inte ett öga torrt. Sedan träffade jag även där några gamla lärare "Slöjd-Karin" och "Svenska-Malin". Det var roligt.


Min vackra syster <3. Tur det är någon i den här familjen som är fotogenisk (visst heter det så!?)....

Ja, och somsagt. Nu har jag sommarlov på rikigt. Känns underbart :D. Blir nu en hel veckas ledighet innan jobbet drar igång. Fick även sms av min chef igår och sa att han hade sagt fel datum till mig när jag skulle börja jobba. Den 19:onde ha han sagt till mig, alltså Midsommarafton. Men fabriken har stängt då. Så börjar på lördagen istället :). Då är det bara ett problem, vad ska man hitta på på midsommar då? Jag som helt hade lagt det åt sidan.. Några förslag!?

Nu ska jag snart äta. Sen ikväll ska vi upp till mormor och morfar, kanske få lite gofika ;). Blir nog en sväng till Mats och Gittan också.


Kommentarer
mli

pfff.. jag blir aldrig bra på bild!

2009-06-14 @ 13:29:31
URL: http://emeliieblom.blogg.se/
Sofie

Nähe!! Eller så inte.. Vad är det för fel på den där bilden då? :P

2009-06-14 @ 15:49:42
URL: http://sofiieblom.blogg.se/
Milla

Eller hur proppen, även att jag fällde en tår då lärarna kom ut.. helt sjukt hur man kan komma så bra överrens. Dom är inte som lärare utan som elever själv...Skvadern är speciell allså :)



Fin bild på Emelie! Fint med svart-vitt kort och en röd ros :)



Saknar dig redan :( <3

2009-06-14 @ 18:16:23
URL: http://milla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0