Lista!

Brukar inte göra sånna här listor, men det kan ju vara roligt någongång ;)

Blev utmanad av Agge!

4 av mina favoritprogram på tv.
just nu:
- Let´s Dance
- Idol
- Bonde söker fru ;)
- Melodifestivalen

4 saker jag gjorde igår.
- Tvättade
- Fikade hos mormor och morfar
- Åt middag hos mormor och morfar
- Var på bio

4 saker jag ser fram emot.
- Skolan
- Min födelsedag (på ett sätt)
- Våren
- Sommaren, förhoppningsvis ska även jag följa med till Rättvik för engånskull :)

4 av mina favoritrestauranger.
- Ming Palace.
- MAX
- Coffee House
- (Jag tar lika som Agge, tyckte det lät bra ;))

4 saker på min önskelista.
- Att skolan ska gå bra och att jag trivs
- Resa till något varmt land
- Att jag kommer träffa USA flickorna snart igen!
- Att det kommer bli en Norgeresa så jag äntligen kommer få träffa Lina igen!

4 personer som jag utmanar.
Emelie ;)
Ida-Marie ;)
Sandra ;)
Tessan ;)


Kommentarer
Anonym

nej utmana inte mig :O va taskig du är :O

2009-01-23 @ 15:22:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0