Ja, jag vet att jag inte är så bra på att uppdatera!

Jag har iallafall kommit hem från staterna efter drygt 2 helt underbara veckor tillsammans med älsklingsIda :). En mer utfylligare uppdatering kommer troligtvis imorgon. Jag känner att jag vill ha tid på mig, för jag har ganska mycket att skriva om, om man säger så ;) hehe. Och den tiden ha jag inte haft när jag kommit hem, ha varit ganska fullt upp. Så imorgon ska jag försöka ta mig den tiden. För nu snart ska bror min och jag åka ut till Birsta en snabbis och kolla på lite grejer. Sen åker han ner till Hudik igen ikväll och ikväll ska jag på gympa igen.. Får se hur det går, för har fortfarande träningsvärk från i torsdags ;) haha

Men en uppdatering kommer somsagt förhoppningsvis imorgon!

Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.. Som det brukar heta ;)


Kommentarer
Milla

"Jag har väntat och väntat..." , haha närå ;P Vad roligt att du är på g igen och skriver lite! Ser fram emot din berättelse i USA med bilder osv ;D <3

2009-01-13 @ 13:15:25
URL: http://milla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0