Veckan

Den här veckan har hör och häpna.. gått ganska segt! Inte alla veckor som gör det. Det har iaf stått plugg längst upp på schemat.. Och det går väl relativt bra. Etiken är iaf roligast (om man måste välja något).

Åh, jag pratade med Lina på skype ena dagen här :D. Som jag saknar henne alltså!! Du är bra rolig du ;)

Idag har vi inte haft någon skola. och jag har kollat igenom några gamla tentor och försökt mig på att svara på frågorna.. det har väl gått sådär.. Förstår inte hur jag ska klara den här tentan! Har en vecka på mig att läsa mig in på allt och förstå det, det måste jag klara så är det bara!

Igår jobbade jag på hockeyn, sålde matchprogram och jag höll seriöst på att frysa ihjäl, hade ingen känsel i fötterna :/. Sen ska vi väl inte tala om vad vi hittade på golvet i kiosken, fy faan alltså!!! Huva, vad äckligt!

Ikväll ska jag äntligen umgås med min älskade vän Elin!! och betoning på äntligen vi har nog inte träffats på över en månad, och det är mycket när det gäller oss :P. Men ikväll ska vi iaf prata av oss och kanske se på Let´s Dance ;D.

Imorgon på dagen blir det plugg, kanske en promenad och sen på kvällen ska jag till Johanna på inflyttningsfest:).

Söndag blir också en pluggdag (måste verkligen utnyttja alla tillfällen som går nu alltså). Måste nog börja städa och plocka ihop lite grejer också...

Aja, nu ska jag ta ett sista ryck med pluggningen för idag!

Ha en trevlig kväll och helg!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0