Tentahyssteri!!!

Ja, det är vad det är i vår klass! Man stresssar upp varann och alla vill verkligen klara den. Det måste gå, som man har suttit och pluggat på denna jäkla tenta så måste ju nått ha gått in. Annars är det nå fel!! :P. Skulle vara helt underbart bra om det kunde gå bra imorgon, så man kan släppa de tankarna..   Men jag vill inte hoppas på förmycket.. Jag har denna förbannade tenta i tankarna 24/7.. drömmer även om den på nätterna. Nä, nu längtar jag bara tills imorgon efter 13.00 då den är över och att man förhoppningsvis kan tänka på något annat.

Ikväll blir det jobb på hockeyn igen, undra hur fokuserad man kan vara då... Sen hem och förhoppningsvis sova några timmar för att sedan vara inne i stan imorgon kl 07.30!!! Herre gud, kommer bli tuft men ska göra mitt bästa :).

Senare på kvällen var det prat om nån middag med Sofia, Matlida och Madde :). Får se vad som händer :P.

Och på lördag blir det kalas här hemma, blir 2x20 års kalas för mig och min bror :). Fyller ju på söndag men blir så stressigt när Fredrik ska ner till Hudik och allt, så bättre att ha det på lördag :). Har lite åldersnoja.. för jag tycker det inte ens ska blir roligt att fylla år.. Nu går det bara utför... Men systemet närmar sig ju ;)

Aja, nu ska jag återgå till böckerna för lite intensiv läsning.


Kommentarer
Ida

Lycka till imorgon, de kommer ga bra :) Vill veta hur det gick :D <3

2009-02-19 @ 14:18:14
URL: http://idaandersson.blogg.se/
Sofie

...., säger inte det där ordet.. du vet, jag som är så skrockfull ;). Ja, jag hör av mig :D. Tack för ditt stöd, det behövs! <3

2009-02-19 @ 14:23:16
URL: http://sofiieblom.blogg.se/
Lina

Lycka till hjärtat!

2009-02-19 @ 20:02:24
Sofie

Lina: Tack för ditt stöd med :) <3

2009-02-20 @ 13:36:17
URL: http://sofiieblom.blogg.se/
Ida

HUR GICK DET!???? :D

2009-02-20 @ 15:42:19
Stina

Haha, ja vi varierade oss faktiskt denna gång på maten..blev kycklingburgare ist! ;) Hoppas tentan gick bra!! :) Och nu är det söndag hos er..så GRATTIS PÅ 20-årsdagen!! Och du behöver inte känna åldersnoja på tio år...nu har du ju de bästa åren framför dig ;) haha!

Kramar Stina!!

2009-02-22 @ 04:44:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0