Pluggmåndag!

Ja, sitter nu och pluggar, eller jaa.. försöker så gott det går iaf!! Sitter och försöker förstå frågorna till seminariet som vi ska ha på onsdag! Jag är nog den enda som inte kommer förstå nånting, låter ju lovande!! Haha, men är man trög så är man...

Just ja, glömde skriva det igår, färgade håret och gjorde lite slingor igår! Fast blev inte så jättemycket skillnad, men min utväxt försvann iaf, tack gode gud för det ;)

Nu ska jag fortsätta mitt pluggande, får se ifall jag blir nå klokare ;). Ikväll ska jag till pappa så ska han få installera Word på min dator, känns som jag behöver det nu :P.


Exakt 20 dagar kvar till den stora dagen ;)


Jag håller tummarna allt jag har för att detta ska gå vägen....


Kommentarer
Milla

Färgade du med färgen du köpte när vi var till stan? Kan du inte lägga upp en bild? ;) Sluta räkna ner till den stora dagen..rätt vad det är så är det den dagen, DÅ känn man dig sjukt gammal! :P "Jag vet hur det är".. haha ;D

2009-02-03 @ 23:23:06
URL: http://milla.blogg.se/
MizthaNguyen (v.

Hejsan, titta gärna in i min blogg! finns egen musik & dansvideos & dikter. Kommentera gärna! :)

2009-02-18 @ 13:00:09
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0