Onsdag!

Ha haft seminarium idag.. gick väl bra.. men hade inte så mycket att tillföra ;) haha!! Fast va ju skönt att det inte bara var jag som inte förstod frågorna ;).

Åkte kvart i tolv bussen hem vilket var skönt :). När jag kom hem hämtade jag posten och gick upp till mormor och morfar med deras post! Sen blev jag kvar där till nu typ :P Fick fika och läste nya Se & Hör ;). Ovanligt att jag gör det där liksom ;) haha.

Sen hamnade jag här framför, Milla va inne på msn så jag snacker med henne ;). Men måste snart ta tag i pluggningen.... Känns inte så motiverande direkt! Läsa massa kapitel i filosofiboken till att börja med...

Imorgon är det ingen skola = en plugg och städdag här hemma. Mest pluggdag.. Planerar att gå upp tidigt och sätta igång att plugga, sen städa lite, kanske en promenad och sen träning! Låter som en rätt hyffsad dag ändå, men om det går som planerat det vet man ju aldrig :P. Måste även tänka ut lite om fredagen, då jag ska till Milla på fest ;).

Ja, somsagt på fredag blir det fest hos Milla. Lördag blir det bankett med klassen (ska åka till Matilda lite innan :)). Och söndag lär väl bli som alla söndagar, en slappardag ;).

Ja, så ser det ut, så ni vet vad jag gör ;).


Kommentarer
Ida

Sa allt gar bra med skolan? :) Harligt! Hade sa kul pa fredag, onskar jag kunde vara med :( jag har varit borta i ett halvt ar den 11 februari :O haha!! Hade bra Puss <3

2009-02-04 @ 15:51:24
URL: http://idaanderssonn.blogg.se/
Lina

Åh Sofie mitt lilla pluggo. Du är så duktig! Själv jobbar, äter och sover jag på vardagarna för att sedan slösa bort alla pengar jag tjänar på helgerna.. Du måste komma hit och hälsa på mig och mitt kära Oslo snart!

Hoho, snart fyller du år också. SPÄNNANDE!

Nu ska jag gå till jobbet så du får ha det så bra. Träna lite åt mig också för mitt gymkort jag köpte förra månaden har inte använts mycket ;P.

PUSSPUSS

2009-02-05 @ 10:00:26
Sofie

Lina: Åh, vad glad jag blir att höra ifårn dig :) Haha, jamen tack ska du ha! :) Men är tyvärr inte lika seriös som det låter :P. Är inte det roligaste vi håller på med nu ;). Lagar och Filosofi, mycket spännande, NOT!! ;). Men blir bättre sen när vi ska läsa Anatomi, får jag visa min MVG-kunskaper i Naturkunskap B ;D haha.



Ja, men det låter inte helt fel det heller hurredu ;). Ja, absolut det vill jag verkligen skulle vara asroligt :). Men kan vi inte höras nått någondag så kanske vi kan planera in nått :).



Ja, jag vet.. inte många dagar kvar nu tills jag kliver in i den riktiga vuxenvärlden ;).



Okej, hoppas det går bra på jobbet :). Haha, ja jag ska göra det ;) hehe.



Men somsagt, vi måste absolut höras nått snart :) Saknar diig!! <3 Puss!!

2009-02-05 @ 18:55:25
URL: http://sofiieblom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0