Kvällen igår!

Den var mycket lyckad :). Mina vänner kom hit på middag, vi belv 7 st.. Ida-Marie, Ottilia, Johanna, Sofia, Elin, Milla och jag :). Härligt gäng med mycket skratt blev det ;). Åt middag, drack gott! och fick en mycket fin blombuket och halsband :). Tack så jättemycket :D.
  Åkte in till stan vid typ halv tolv kanske. Där splittrades vi (blir ju nästan alltid så). Elin och jag gick på Aveny. Ottilia, Ida-Marie, Johanna och Sofia gick på Olles och Milla.... ja hon gick på BK hon :P. Men hade en rikigt trevlig kväll iaf :).
  Åh, jag träffade Victoria, Jonas, Marcus och Påhle igår också :). Sjukt roligt att träffa de, var verkligen länge sedan! Och Victoria, vi måste prata mer om det där och styra upp något tycker jag :). 

Min underbart snälla morbror kom och hämtade Elin och mig inatt. Hur snällt som heslt :). Tack så mycket!

Idag sov jag rätt så länge, kände att jag behövde det. Ställde ingen väckarklocka och jag vet inte när det hände sist, ha ju varit ganska mycket nu den senaste tiden. Men nu måste jag läsa lite i Anatomiboken innan det är dags att göra sig iordning för jobb på hockeyn. Är inte så peppad, men det ska nog gå bra!

Ha en fortsatt trevlig helg :)




Kommentarer
Milla

Tack för en trevlig kväll :) Presenten blir lite försenad.. men den kommer! :P

2009-02-28 @ 14:06:51
Victoria

Ja det tycker jag verkligen att vi måste göra !

Får se när det blir av bara :)

2009-03-01 @ 17:44:11
URL: http://victorialehnberg.blogg.se/
Svar ;)

Detdar ar fran da du var dar, da vi va i Boston uppe pa bion ;P haha, Inte sa mycket sno nu faktiskt ;P haha!

2009-03-01 @ 21:32:20
Stina

Svar: Ja klart den kommer bli ;) Jag hoppas vi kommer till paca eller vad klubben hette, nästa gång iaf ;) Verkar som dua hade en lyckad kväll! Låter bra :D Både Ida och jag saknar att gå ut och festa så himla mycket!! Så man blir ju ltie avundsjuk på er där hemma :P

2009-03-02 @ 19:50:38
Sofie

Milla: Tack själv gumman :).



Victoria: Ja, men precis, men vi har nått att satsa på iaf ;).



Ida: jaha, okej :P. Ja, gud vad det blåste den dagen när vi gick från bion.. huva :P



Stina: Ja, det hoppas jag verkligen :). Haha, ja eller hur, måste vi verkligen ;). Det var den! Ah, kan tänka mig det.. men blir ju världens dunderfest när ni kommer hem ha jag hört talas om ;).

2009-03-03 @ 22:22:09
URL: http://sofiieblom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0