Ibland är det roligt att få post :)

Idag var det en sån dag :). För jag hade nämligen fått post från USA, och det var från IDA!!!! :D. Åh, belv så glad, hon är för söt hon :) <3



Så såg det ut :D. SötIda! Tack så hemskt mycket :)

Åh, jag pratar med henne på msn nu.. Lillgumman, saknar verkligen henne!! Pratar om att tiden går så otroligt fort och att det har gått mer än 2 månader sen vi såg.. helt sjukt!! Och snart är hon hemma igen, det går fort.. typ 5 och en halv månad! :P.

Nä, nu måste jag verkligen sova.. så jag kommer upp någongång imorgon. Imorgon kommer det bli en fullspäckad dag!


Kommentarer
Stina

Åh du är för söt du! :) Ja vi ska ta hand om varandra så mycket det går. Och som du säger inte långt kvar nu ;) Hoppas det blir en spanien resa igen då vi kommer hem! :)

Kramar!!

2009-02-27 @ 18:47:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0