Helgen är över för denna gång!

I fredags efter vi slutat så vandrade jag ner mot stan. Stötte på min kusin Anne! Värsta paff jag blev, men mycket roligt :). Gud så jag saknar henne! Kusinvitamin <3. Sen forsatte jag vandra ner mot stan, och mötte upp Ottilia :D. Och gud så länge sen vi träffade varann!! Vi gick upp till Tant Anci och Fröken Sara och lunchade :). Mycket mysigt :). Sen kollade vi in rean på stan lite och sen for vi hem!

Kvällen tillbringades hemma, åt middag med familjen sen blev det en lugn och skön teve kväll :). Mycket härligt och välbehövligt!! :).

Igår var dte jobb på hockeyn, mycket härlig seger :D. Gick bra att jobba, stod tillsammans med Jennie, hon är rolig hon :). Sedan åkte jag till Johan (min kusin) som fyllde 14 år igår. Där var dte kalas, med mat och tårta :). Mycket gott!

Idag ha jag inte gjort så mycket, tvättat, pluggat (lite mindre än planerat, måste ta igen det imorgon), städat lite med.. Ja typ det! Som en söndag brukar vara :P

Imorgon är det ingen skola. Så blir en hel pluggdag, måste försöka komma upp i tid! Det här går inte annars!!! Sen kanske jag hinner med nån promenad :). Skulle vara skönt!

Aja, nu ska jag snart sova, god natt!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0