Gårdagen och dagen!

Gårdagen var mycket trevlig :). God mat och trevligt sällskap!! :). Är ju inte allt för ofta man är på sånna där fina tillställningar :P haha! Men på slutat där när vi bara satt ner i soffan och pratade (och vilade våra onda fötter) så blev man ganska trött.. satt där och gäspade ikapp ;). Min käre bror kom och hämtade mig vid halv två kanske.. Då hade vi varit där på Kåren sen halv sju!!!

Sov hyffsat länge idag.. vilket var välbehövligt och skönt :). Sen ha jag suttit och läst Filosofi... är man trög så är man! Jag får sitta och trackla dessa sidor, långsamt går det och inte förstår jag så mycket heller! Låter ju lovande det här ;) haha. Tänkte att jag skulle läsa klart, men har förbannat två kap kvar... orkar verkligen inte! Får läsa klar de imorgon.

Imorgon är det en ny skolvecka, vilket innebär att första tentan närmar sig med stormsteg!!! Ahhhh!! Panik kan jag säga! Ungefär såhär kommer min vecka se ut (ifall någon är intresserad) :

Måndag:
Etikföreläsning, sedan matte
Hem och plugga

Tisdag:
Etikföreläsning, sedan matte
Hem och plugga

Onsdag:
Ingen skola = Pluggdag!

Torsdag:
Seminarium Etik och Filosofi
Jobb på hockeyn på kvällen

Fredag:
Ingen skola = Pluggdag

Ja, ytterst intressant vecka alltså ;). Men ska väl överleva den med :P. Är sista veckan inför tentan så lär somsagt blir mycket plugg.

Nu ska jag iaf snart gå och lägga mig så jag orkar upp imorgon!

God natt!


Kommentarer
Anne

Hej Sofie! Herregud vad du pluggar mycket ;) Vad duktig du är! :) Kram!!

2009-02-09 @ 22:04:26
Sofie

Hej kusinvitamin! Ja, men måste ju.. ha första tentan nästa vecka, och jag är ju trög så jag måste sitta och nöta in vad som står :P. Allt bra med dig då? :) Kram

2009-02-10 @ 15:49:35
URL: http://sofiieblom.blogg.se/
agge

ja men vad skönt då! Ja man har ju det man gör de kommande veckorna som sagt! :/

2009-02-11 @ 00:30:03
URL: http://angiieee.blogg.se/
Stina

Oj lät som en seg vecka! Men det är bara att plugga på..tänk vad skönt då tentan är över! :) Hoppas allt annat är bra med dig! :) Lycka till med pluggandet!

Kram Stina

2009-02-13 @ 16:53:36
Anne

Hehe. Jag är lite seg med att svara men hoppas att tentan gick bra iallafall! Jadå, det är bra med mig. Lite stressad inför alla skolor jag ska söka till.. Eller det är bara två med ändå:P Ska till Göteborg på söndag!:) Kram!

2009-02-18 @ 21:05:09
Sofie

Anne: Haha, det är som valigt då ;) hehe närå :P. Har tentan imorgon så jag hoppas det går bra! Jaså, ska du söka till mer skolor? Vad då för några och vart är de? :). Åh!! Göteborg :D. Gud vad härligt, du får hålla utkik efter något bra ställe för vårat "Café Framtiden" eller va det hette ;). Kram kusin! <3

2009-02-19 @ 10:42:36
URL: http://sofiieblom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0