22 februari 2009, min 20 årsdag!

Ja, då är snart födelsedagen över.. Fast känns inte som jag ha fyllt år idag.. kändes mer igår då hela släkten var här och firade oss. Idag ha det nästan varit som en vanlig söndag..

Känns inte som jag ha fyllt år i överhuvudtaget, men det blir så när man blir älder ha jag hört ;).

Jag vill bara tacka så hjärtligt för alla gratulations sms och meddelanden på FB :). Det värmer :). Och till de som var och uppvaktade mig igår får jag tacka så mycket för presenter och blommor :) <3

En mer utförligare beskrivning och bilder om min helg och firande kommer en annan dag, för nu är jag ganska trött och ska gå och lägga mig! Startar en ny kurs imorgon, Anatomi och Fysiologi! Spännande ;). Sen är det direkt till hockeyn som gäller :P.

God natta alla!


Kommentarer
Milla

GRATTIS!! :) 20 bast vännen, fasen vad tiden går.. Du gör det bra som kämpar på i skolan! Saknar våra ps:ar.. får ses något snart tyck jag :) Imorrn innan hockeyn kanske? ;D

2009-02-22 @ 23:15:07
URL: http://milla.blogg.se/
Linnea

GRATIS i efterskott! Hoppas du hade en underbar dag!

2009-02-23 @ 11:34:00
URL: http://paralysed.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0