20 års fest igår, Bankett idag!!

Ja, här är det en som har dte fullt upp ;). Men är ganska roligt ändå.. fast jag inte är så pepped för ännu en utgång ikväll! Kanske hinner bli senare ;). De som känner mig vet att dte inte rikigt är jag, att gå ut både fredag  och lördag på en och samma helg ;). Men, det blir nog lätt så nu! Är man student så är man ;)

Igår var det iaf 20 års fest hos Milla :D. Väldigt trevligt var det :). Åt god mat och trevligt sällskap! :) Åkte in till stan till typ tolv.. gick på BK och var där.. satt bara ner och pratade! Det var väldigt trevligt :). Efter ett tag kom min kära tremänning också och hans kompis! Satt typ och pratade med de och skrattade åt allt och ingenting ;). Ja, det var en riktigt trevlig kväll :). Och bor man i boschen (stavas!?) så gör man.. då går det inte så många bussar. Jag fick lämna de trevliga människorna vid två för att gå ner mot bussen! Fick låna pengar till bussen av min snälla tremänning :). Tack Henke, du får tillbaka de så fort som möjligt :). Ja, åkte iaf bussen hem och somnade såklart på bussen (som vanligt då) vaknade med ett ryck när vi typ var vid kiosken i Kovland! Så då fick jag försöka hålla mig vaken resten av vägen :P. Klev av bussen iaf och fick plömsa hem i djupsnö i mina klackskor, ingen höjdare direkt!! :P. Men men, hem kom jag iaf och somnade direkt jag la huvudet på kudden! Tack ska ni ha för en trevlig kväll :)

Ja, ikväll blir det somsagt bankett med klassen, eller ja inte bara klassen bara är väl till för alla på skolan egentligen. Men är lite till för slutet på vår inspark ;). Skulle helst av allt bara vara hemma och titta på teve, men vila får man göra någonannan gång :P. Det blir nog bra det här! Ska ju vara god mat iaf, så är ju bra :) Och trevligt sällskap är dte ju också.. så det låter som det kan bli bra iaf :P. Ska väl börja göra mig ordning snart igen.. sen försöka ragga skjuts ner till Matilda. Sen vidare mot Kåren där bankatten är!

Hoppas ni får en trevlig kväll!!


Kommentarer
Milla

Tack för allt vännen! Det var så roligt att du kunde komma :) Kan tänka mig att du frös ganska mycket om dina fötter påvägen hem i djupsnön? Du har ju inte direkt fem meter till ditt hus att gå ;P Hoppas du får en fin kväll!! :) <3

2009-02-07 @ 16:13:40
URL: http://milla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0