Ändrade planer

De ringde precis från HL och frågade ifall jag kunde jobba. Det kom lite snabbt inpå men vad gör man inte för extra pengar. Va ju ganska länge sen jag jobbade där nu så får se hur det går med allt.. Hur mycket jag kommer ihåg! Jaha, då var det dags att bli nervös igen... Ska få jobba hela den här skift perioden vilket innebär:
Idag: 14-22, Imorgon: 14-22, Onsdag: 22-07, Torsdag: 22-07. Gillar egentligen inte att jobba natt, men det får så lov att gå bra.

Nu ska jag gå och göra matlåda och försöka hitta igen alla grejer.

Jaja, då vet jag iaf vad jag ska göra lite av den här veckan då ;). och detta gör nog att jag inte uppdaterar så mycket här, men det får ni leva med ;) hehe


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0