Veckan hittils

Den ha väl inte varit så händelserik direkt.. nä, händer väl ungefär samma saker varje dag.. Måste verkligen göra något åt detta!!! Igår pratade jag iaf med Ida på skype :D. I nästan en och en halv timme ;D. Hahaha, och vi fick inte till våra problem tyvärr.. Men det ska lösa sig, det måste bara göra det!!

Idag ska jag hinna med lite saker innan det är dags att göra sig i ordning och fara till hockeyn. Jag ber alltså till gud att det inte blir lika kaotiskt som i lördags, för det pallar jag inte!

Imorgon är det fredag igen och då kommer min bror hem igen :), herre gud vad veckorna går fort egentligen.. Och sen är det ju Idol, haha spännande ;)

Ja, mycket intressant inlägg blev det, men finns inte så mycket intressant att berätta.. därför fick det bli såhär :P

Ha en bra dag!!


Kommentarer
Ida

kollade priserna idag med, lika hoga som igar :( hmmmm...

2008-11-21 @ 02:00:49
Ida

Svar pa svaret: Nu blev jag genast jattenyfiken :) maste prata snarast mojligast :P Hadee <3

2008-11-22 @ 02:44:01
sara.u

TACK! :D det är ett jobb i en matbutik som heter meny, typ butikmedarbetare ska jag vara (:

2008-11-22 @ 12:01:50
URL: http://saraulin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0