Onsdag

Både igår och idag ha jag städat här hemma. Idag ha jag även snott ihop en kaka. Riktigt nöjd blev jag :P hehe. Va upp till mormor och morfar en stund också för att träffa lillkusin Joel en stund som var hemma från dagis idag. Alltså han är bara för söt den pojken! :) Riktigt charmtroll!! ;). Tog fyra bussen in till stan och gick upp till mammas jobb. Vi åkte hem till hennes jobbarkompis och hon slingade håret på både mamma och mig. As söt tjej alltså! :), blev rikigt bra också :).

Imorgon måste jag nog in till stan igen. För måste få till mobilen min och sen ska jag nog svänga förbi frissan och fråga ifall hon kan klippa luggen lite (börjar bli lång nu), det vågar jag inte göra själv! Sen skulle jag verkligen behöva ett par stövlar, vill verkligen hitta några jag vill ha! Imorgon kväll är det dags för gympa igen, får hoppas förkyningen gått över nu.

Det enda jag har planerat i helgen är jobb på hockeyn på lördagen, sen vet jag inte.. Vara med Elin kanske!? ;) skulle ju behövas :).

Nu blir det sängen, godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0