Jobb, jobb, jobb

Ja, då är jag snart inne i vardagsrutinerna igen.. Ha nu jobbat 2 skift på HL Display och det går faktiskt bättre än vad jag trodde (peppar, peppar). Nu har jag "bara" två pass till innan jag får lite ledigt igen.. Börjar kl 22.00 ikväll och jobbar till 07.00 imorgonbitti.. Får se hur det var att jobba natt.. det var ju ett tag sen! Sen är det ett likadant pass på torsdagen. Sen är jag ledig fredag, lördag, söndag :D.

Nog pratat om jobbet. För nu är det så här att idag fyller två utav mina absolut bästa vänner år, nämligen Lina och Tessan som fyller 19 år idag!! Så ett stort grattis till er om ni läser detta :).



Nu ska jag städa lite, sen laga mat/äta mat och nog sova lite mer innan jag ska fara och jobba. Ha en fortsatt bra dag.


Kommentarer
Ida :)

GRATTIS, Älsklingsflickorna! :)

2008-06-18 @ 23:22:03
Lina 19 år

TACKAR sötbarn!

Och tack för att du valde denne otroligt fina bild!

Möhööhhö

2008-06-19 @ 22:10:28
Sofie

haha, varsågod! ;). Tycker du inte om den? Jag tyckte den va fin, ni är ju glada iaf ;)

2008-06-20 @ 16:12:07
URL: http://sofiieblom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0