Sola!!

Idag vaknade jag vid 11, sedan ringde min syster och frågade och jag skulle hänga med och sola. Så då kom pappa och hon och hämtade mig. Sedan åkte vi in till stan på nått droppin ställe.. Vi prövade ståsolarium för första gången :). Lite läskigt från början men sen gick det bra :) hehe. Vi soade några minuter, och det räckte nog.. lite brunare blev jag.. men bara liiite.

Ikväll ska jag på bio med Sandra :). Vi ska se på Förtrollad ;) haha, få se hur den är :).

Imorgon kanske kanske det blir in till stan en sväng och fika med Lina <3. Vi får se hur det blir, men hoppas det. Ha inte träffat henne på hela lovet...

Men nu ska jag fika lite. Ha en bra dag!


Kommentarer
Victoria

äntligen har du också skaffat blogg ;D

2008-01-05 @ 19:36:10
URL: http://skrattkalas.blogg.se
Sofie

hehe, ja. Jag kände mig lite utanför ;) haha.. närå, men tänkte det är väl en lite rolig grej..

2008-01-06 @ 12:51:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0