Film

Ha nyss kommit hem från pappa. Vi har sutte och kollat på massa gamla filmer sen vi var små.. eller ja små och små.. vi var väl som 9 kanske :). Vi hittade massa filmer från farmor och farfar, de filmade jämt när det var något! Nu har jag fixat lite låtar till Ida-Marie. Det är bra, för då får jag också lite nya låtar :). Men det går inte så bra att skicka de till henne på msn.. det krånglar hela tiden..

Snart ska jag väl bara förbereda mig inför morgondagen...

God natt och sov gott alla!!



Kommentarer
Ida-Marie

Du är alltid så snäll och fixar låtar till mig. Vad skulle jag göra utan dig^^

2008-01-06 @ 22:16:08
URL: http://idamarietholin.blogg.se
Sofie

Ja, visst är jag ;). haha... ja du det vet jag inte :P :D

2008-01-07 @ 12:22:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0