Fullproppade dagar!!

Helgen har varit helt fantastisk :). Var i Stockholm med Milla, Emelie och Katarina och såg på Idol finalen! Hur mäktigt som helst :). Om ni vill läsa en lite mer utförligare verson om helgen kan ni läsa Millas blogg :).

Idag ha jag fikat på stan med Ida-Marie. Mycket mysigt :). Sen åkte jag bussen hem med Elin, tog ett litet "farväl" i bussen. Sen ikväll ha jag pratat med Ida på Skype! Skönt att reda ut lite saker innan jag kommer, känne rmig lite lugnare :). Sen tillsist ha jag varit borta hos Sandra och vi har bytt julklappar, Åh, jag fick en morgonrock!! Hon är väl för söt. Jag sa att jag aldrig har ägt en morgonrock och sen gick hon och köpte en till mig ;).

Imorgon, blir det att gå upp ganska tidigt, ha mycket att pyssla med, sista dagen hemma här i Sundsvall, Sverige innan jag åker. Och sen måste jag ju kunna somna på kvällen för ska upp jättetidigt! 06.12 går tåget från stan!! Blir nog den längsta dagen i mitt liv. Kommer vara frame på Arlanda vid 9 sen går flyget 13.20. Är framme på Island 15.30 (lokal tid). Väntar där en och en halv timme och åker från Island 17.00. Är framme i Boston 17.50 (lokal tid). Och USA ligger ju  timmar efter oss, vilket gör att jag kommer vara på resandefot ganska länge! Så måste verkligen försöka sova på planet, annars komme rjag inte klara det här..

Åh!!! Jag fattar inte att jag snart är där, det har inte gått in i mitt huvud än!! Lär ju ta ett tag att fatta att man är där också! Here gud! Men ska bli så sjuktroligt att träffa Ida igen! Åh, nästan så jag blir tårögd av tanken. IDA, här kommer jag :D <3

Nu ska jag skriva en lista på allt jag ska göra, så jag inte glömmer nått. Så morgondagen blir lika fullproppad. Ska hinna prata en sväng med Ida igen, om hon inte glömmer bort det igen ;). Sen på kvällen ska jag ner till pappa på lillajulafton och sen ska jag även hinna med att säga God Jul till mina kusiner och mormor och morfar med! Ja, ni hör själva, en fullbokad dag. Sen ska jag somsagt lägga mig tidigt och kliva upp och då är jag påväg till USA!!!! Iihh!! Vad jag längtar alltså! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0