Måndag och Tisdag

De här två dagarna har varit väldigt lugna. Jag ha nästan inte gjort någonting, eller jo njutit av ledigheten genom att verkligen sova ut ordentligen och bara ta dagen som de kom. Ha varit väldigt skönt och jag vet inte när jag gjorde det senast. Mamma och jag har idag varit i Birsta en snabbis och jag såg huur mycket fint som helst!! Om man bara hade lite mer pengar så... Får fundera vad jag verkligen behöver och köpa det. Tror jag ska in en sväng på stan nästa vecka då jag inte behöver ha några tider att passa. För då är jag nämligen utan jobb.. Hua! Men känns som jag skulle vilja ha lite ledigt sen om min ekonomi håller för det. Känns som om jag inte ha hunnit varva ner och slappna av så mycket den här sommaren. Skulle vara behövligt ett tag! Men det återstår att se.

Såhär ser min vecka ut:
Jobb: Onsdag och Torsdag 14-22, Fredag 19-07, Lördag: (Har jag tagit ledigt för att ta avsked av Ida och Stina som åker till USA), Söndag 19-07

Så antagligen blir det inte så mycket skrivande här på bloggen på ett tag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0