Jobbet på HL Display är nu över!

Jobbade somsagt min sista natt i natt. Kändes bra. Hade även bakat en kaka som jag bjöd mina kära arbetskamrater på, och det uppskattades :). På ett sätt känns det väldigt skönt att jobbet är över. För har somsagt jobbat ända sen jag tog studenten och fram till idag. Över 2 månader! okej inte så värst mycket, men det tar verkligen på en att jobba skift ska jag ta och säga er. Ingen höjdare direkt. Men destomer betalt ;) hehe. Men lite sorgligt är det ju också, för man har spendetar så mycket tid med varandra och nu är det liksom bara över. Hoppas på lite extra jobb framöer ;). Nu ser jag framemot att njuta av livet ett tag och bara göra saker som faller en in. De närmaste dagarna ser kommer se ut ungefär såhär:

Idag: Slappa och ikväll träffa Sandra :)
Imorgon: Åka in till jobbet och hämta några papper och kanske lämna igen stämpelkortet. Sen vet jag inte. Kanske umgås med min käre vän Eln!? :)
Fredag: 13.00 Möte på arbetsförmedlingen. Kvällen; Grillning med släkten och lite annat folk ;)
Lördag: kl 07.00 Beger vi oss till huvudstaden :)
Söndag: Åker hem från huvudstaden.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0