111016

Ännu en helg är slut.. Det har varit en väldigt lugn helg. I fredags var jag på födelsedagskalas i Bjärme. Det var trevligt att umgås med släkten. Igår var det en riktig slappdag, det var välbehövligt. Tycker det kan vara riktigt skönt att bara få vara själv ibland, man behöver det. Idag ha jag försökt plugga lite och sen åkte jag till Fredrik och åt middag, skjutsade han till tåget sen.

Veckan kommer mest bestå utav praktik, blir inte så mycket tid över till annat. Börjar tredje veckan imorgon, det går så himla fort. Vill inte att det ska ta slut för jag trivs så himla bra!

Nu ska jag plocka undan lite här hemma, sen försöka få bort min huvudvärk. Och ladda inför halvtidsbedömning imorgon.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0