110716

Efter lite påtryckningar om att uppdatera bloggen så ska jag ta och srkiva ner några rader.
Sen sist så har årets gatufest passerat. Onsdagen åkte jag in med Lina, vi satt oss i ett tält, drack varsin öl och glodde på folk. Torsdagen och fredagen spenderade jag med Johanna, Sofia och Sandra. Mycket trevligt och vilka fantastiska vänner :). Annars har jag jobbat en hel del. Fått jobbat med Elina vissa dagar också, mycket trevligt :)

Igår kom Milla hit och vi åt middag tillsammans och surrade. Efter ett tag kom även Lina, vi surrade lite till, gjorde oss i ordning och sen tog vi lillgolfen ut till Njurunda och Tessan. Där var det många välkända ansikten. Jag körde, så en nykter kväll för min del. Men lika bra det, har fått ont i halsen och nu har en rethosta tillkommit också... inte roligt. Milla och Lina sov här hemma hos mig, Lina skulle upp och jobba idag. Så imorse blev man väckt 08.50 och frukosten stod på bordet, vilket lyx och mysigt värre :)

Imorgon ska jag äntligen träffa Sandra igen, en fika har vi lyckas planera in i våra fullspäckade scheman ;). Sen blir det nog en tripp upp till Elin och fira hennes födelsedag lite i efterskott. En sväng till Mormor och Morfar kanske jag hinner med också.

På måndag är jag ledig, skulle egentligen jobbat men det var en annan som ville byta så jag ställde upp. Kommer nog ångra det den dagen jag ska jobba igen det, för det kommer bli ett pass mellan 07-21.30 och sen börja kl 7 dagen efter också.. aja det löser sig.

Annars är jag somsagt ensam hemma för familjen är på västkusten och roar sig. Kul för dem.. Själv får man jobba och ta hand om katten.

Nu ska jag ta och dricka lite te som förhoppningsvis gör min hals lite bättre.

Hoppas du är nöjd nu Sandra ;) haha


Kommentarer
sandra

alltid :P

2011-07-16 @ 23:22:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0