Nu är de mina!

Tog och gjorde ett impulsköp i fredags. Min storlek brukar ju ta slut ganska så fort. Men det fanns ett par kvar så jag slog till! Storlek 35 ;)



Gud vad helgerna går fort alltså. Liten sammanfattning av vad jag gjort:
Fredagkväll- Mys hos Johanna med räkor, vin oct och kex. Mycket trevligt :).

Lördag- Klippte pappa, gjorde gomat och såg på melodifestivalen. Gick och la mig typ halv elva, på en lördag liksom :P. Men har varit så fruktansvärt trött nu de senaste dagarna..

Idag- Emelie och jag har varit och fikat hos mormor och morfar :). Skulle ha pluggat hade jag tänkt men motivationen finns liksom inte. Får hoppas den kommer tillbaka snart. Nu blire middag med Fredrik och Emelie sen troligtvis några andra aveny avsnitt ;).

Imorgon börjar jag min fjärde vecka på praktiken, har gått så sjukt fort. Och det är fortfarande roligt och intressant :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0