110226

Nu var det ett tag sen igen. Har hunnit blivit 1 år äldre bla. Födelsedagen var mysig, träffa Milla, ett besök hos tandläkaren (mindre mysigt då hon konstaterade att jag måste komma tillbaka och laga ett hål, jag som aldrig har haft hål...), middag med mamma, emelie, mormor och morfar :)

Fredrik kom hem igår så släkten kom då och firade oss tillsammans! Mycket trevligt :) Tårta, kakor och kaffe blev vår middag igår.. hann inte med nå annat. Men dte gick ju bra det också, tur man bara fylle rår en gång per år ;).

Tack underbara vänner och familj för fina prestenter och gratulationer ♥

Har nu avslutat min femte vecka på praktiken, gud vad fort det har gått. Bra tre veckor kvar! Och på måndag är det halvtidsbedömning. Gillar inte sånt när man ska betygsätta sig själv..

Nu har jag precis ätit frukost, samtidigt kollat fb och nyhetsmorgon på tv. Härlig morgon! Snart dags för lite plugg och sen städa och fixa inför kvällen. Milla och Ida kommer på middag sen blir det aveny senare ikväll :) Det kommer bli grymt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0