110207

Helgen har varit bra. Åkte upp till Hasse på fredag em. Åt mat när vi kom fram och sen såg vi på let´s dance på kvällen.

lördagen åkte mamma, Sandra och jag till Häggströms (ett varuhus med märkeskläder mitt ute i ingenstans). Var ganska urplockat men fyndade en scarf för 37.50 ;). Tror den kan bli riktigt fin tillsammans med skinjackan här längre fram i vår. Bara ett par converse som fattas. Sånna vill jag verkligen ha. Förra året var jag också sugen men blev för snål.. Ja, iaf så åkte vi och handlade lite mat efter det. Sen duschade jag och bytte om och så. Tog bussen upp till Umeå för att möta upp Malin och hennes kompisar. Åt god mat och surrade. Roligt med nya människor :)

Söndagen bestod utav lite pluggande för min del. Ett försök att hitta åtminstone en artikel till rapporten. Och jag tror att jag lyckades. Ha bara läst abstraktet än så länge. Sen åt vi mat innan vi började vår resa hemöver igen. Regn och minusgrader. Jag var rädd! Men det gick bra tur som var.

Idag har jag varit ledig från praktiken. Gjort lite nytta iaf. Som tvätta, kanske lyckats hitta ytterliggare en artikel och gjort matlåda. Ikväll har mamma, Emelie och jag sett I rymden finns inga känslor. Fin film :)

Denna vecka kommer bla. bestå utav: praktik tisdag-fredag, gratta kusin Johan, komma lite längre på rapporten, träffa Johanna, umgås med Fredrik innan han åker till Norge igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0