1a bilden: Någon du umgås väldigt mycket med

Med tanke på att jag inte är allt för duktig på att blogga så har jag tänkt att börja med en såndär lista som många gör. Denna är en bild varje dag i 30 dagar (ska försöka hinna med varje dag :P) som har olika rubriker. Börjar idag så får vi se hur lång tid det tar, så har ni något att följa också ;)


Min älskade syster får stå för detta. Vi umgås mycket hon och jag, har våra fredagsmyskvällar och andra avenyn maraton ;). Systersnack blir det emellanåt också, vi behöver varandra! Jag älskar dig syster ♥
Sen står bilden för mig själv också. Jag är en sådan person som både gillar och måste få vara själv ibland. Så är det bara. Tycker det är otoligt skönt ibland att bara vara hemma en kväll helt själv och bara vara och få tid till sig själv. Jag måste få ha den tiden har jag kommit fram till, det är värdefullt.



Kommentarer
MILLA

Fin bild på er! Alla behöver egentid ibland, vare sig man lever i ett förhållande eller inte :) Tycker själv det är skönt med egentid, man behöver rå om sig själv ibland bara ;)



Kul med alla bilder, det ser jag fram emot! Kul med uppdateringar :D hihi puss!

2011-04-03 @ 23:55:01
Ottilia

Vad fint skrivet Sofie :)

2011-04-28 @ 16:06:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0