Underbara känsla!

Nu äntligen är tentan över. Sån oerhörd lättands känsla. Kändes till och med bra, eller bra den kändes okej. Som det kanske har gått vägen men man vågar ju inte hoppas för mycket. Men jag är iaf nöjd med min egen insats, jag har gjort vad jag kunnat er kan jag inte göra.

I helgen blir det bara att slappa ska bli otroligt skönt. Göra saker som jag inte riktigt ha haft tid ed den senaste tiden, som att städa och plocka ihop på mitt rum. Ska lägga undan alla anteckningar så jag slipper se skiten.. Umgås med min familj och på söndag ska vi bjuda mormor och morfar på fika :) Ska bli mysigt!

Tänkte även ta tillfället i akt att förklara lite vad som kommer hända i mitt liv den närmsta tiden.
Från och med idag har jag tagit ett uppehåll i mina studier. Inväntar och ser hur tentan gick, förhoppningsvis klarar jag den och är då behörig för att gå ut i praktik i januari. Så tiden fram till januari har jag inte riktigt löst vad jag ska göra än. Men måste hitta något slags utav jobb för att få lite inkomst. Sen ska jag nog bara njuta utav att vara ledig och ta hand om mig själv. Göra saker som fäller mig in och så. Varva ner och ta det lugnt efter all denna stress som pågått nu en längre tid. Ska faktiskt bli riktigt skönt! Har fått hört lita blandade meningar kring detta, men det är trots allt mitt beslut och jag tror, eller jag vet att det kommer bli bra!

Ska ta tillvara på detta på bästa sätt, genom att förhoppningsvis resa bort lite och träffa några underbara vänner som jag har. Samla på mig lite energi :)

Nu vet ni hur läget ligger till. Ha en bra helg, för det ska jag absolut ha ;)



Kommentarer
sandra

GILLA!!!!!

2010-10-08 @ 17:10:27
Sofie

Jaaa!! :D Här ska njutas ;)

2010-10-08 @ 17:35:15
Milla

Välkommen till Härnösand någon dag ;) NJUT av ledigheten!!

2010-10-12 @ 17:08:01
Linnea

Låter skönt Sofie. Njut allt du kan och kom tillbaka med mer energi och nya krafter!

2010-10-15 @ 19:57:31
URL: http://paralysed.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0