TENTAÅNGEST!!!!!

Är vad jag har. Usch, jag är så sjukt stressad. Går inte att koppla av. Jag vill så hemskt gärna att detta ska gå vägen. Tror kraven på mig själv aldrig ha varit så här höga någonsin..

Men nu är det fyra jäkligt långa, jobbiga och krävande dagar kvar. Jag ska fixa det här, så är det bara.

Därför vill jag säga att efter fredag kl 13 har jag ett socialt liv igen.
Fram till dess ska jag ägna mig åt att få in det här i huvudet: farmakologi, hudsjukdomar, reumatiskasjukdomar, blodsjukdomar, cirkulation (allt som har med hjärtat och göra), ekg, nutrition, geriatrik, lungsjukdomar, tumörlära/cytostatika, cancer, endokrinasjukdomar, leversjukdomar, ortopedi och neurologi.





ångest....



Kommentarer
Ida-Marie

håller en tumme för dig! det kommer att gå bra! :)

2010-10-03 @ 19:05:46
URL: http://idamarietholin.blogg.se/
sandra

fy fan t.o.m jag blev trött av de där hahaha

2010-10-03 @ 19:06:30
Milla

Fattar ingenting av de där :D Folk som tycker jag ska bli sjuksköterska..njaaaaa... :P

2010-10-04 @ 16:01:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0