SOMMARLOV!!!!

Ja, ville bara meddela det. Nu är skolan över (förhoppningsvis) tentan gick ju inte så värst bra. Men men, vänta tre veckor för svar.

Jag ska iaf njuta så sjukt mycket av de här dagarna jag är ledig innan jag börjar jobba. Tror jag aldrig har känt sån här underbar känsla av att vara ledig någon gång. Så njuta och ta tillvara på all tid är det jag ska göra :D

Sommarens mål:
- Lära mig att drick öl (vuxen poäng!!)
- Göra fler impuls grejer (allt behöver inte vara så planerat jämt, det kanske går bra ändå!?)
- Läsa bra böcker (ja fast man ägnar så mycket tid till litteratur så är det så härligt att bara sätta sig ner med en helt vanlig bok och bara vara, inte tänka så mycket och man behöver inte lägga allt på minnet)




Kommentarer
.

två av dina mål stämmer in på mej med! ;)

2010-06-07 @ 14:58:04
Ida-Marie

jag tyckte du gjorde en impulsgrej igår då du fikade med mig!! :D:D

2010-06-07 @ 16:26:33
URL: http://idamarietholin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0