Söndag.

Ångesten börjar verkligen komma nu. Men jag ville få nå fler sammanbrott!! Det har jag inte tid med, och jag vet att det inte är värt det. Men ibland kan man inte rå för det helt enkelt, saker och ting blir bara för mycket! Varför har man så höga krav på sig själv? Och varför är jag så trög så att jag inte tycker någonting jag läser går in? Ja, det är vad jag skulle vilja ha svar på.

Helgen har varit ganska bra ändå. Blev bjuden på middag av Ida och Stina hemma hos Stina i fredags. Gud vilken fin lägenhet hon hade :). Mycket trevlig, gott och välbehövligt att få komma bort lte från böckerna :). Tack ska ni ha :).

Pluggningen sätter verkligen sina spår, är sjukt trött jämt och ständigt. Asjobbigt!!

Imorgon fyller Fredrik och jag år :). 21, huva vad gammal man börjar bli. Tycker det kan räcka nu jag. Blir till att plugga på skolan med Sandra på dagen sen kommer väl släkten och så antar jag :P. Så blir inte så mycket pluggande då inte. Men men, man kan ju inte rå för att man fyller år mitt uppe i tentaveckan! :P

Jag funderar faktiskt på att ta ett bad ikväll, göra ansiktismask och hårinpacking och bara få slappna av lite. Ja, det får bli min födelsedagspresent till mig själv ;)

Justja, nu kan jag lägga till en till grej till min längta-till-lista:
* Timrå-Modo med Sofia 1:a Mars :). Äntligen se en match instället för att jobba :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0