Måndag

Läkemedelstentan är nu över. Och kan väl säga som så att det är bara ställa in sig på omtenta. Huva, vad svår den var :/. Men men, nu går det ju inte att göra nått åt saken. Bara gilla läget.

När jag kom hem vid tolv så åt jag lite sen var jag tvungen att ta en powernap.. sjukt ont i huvet, svidande ögon och så.. så det var välbehövligt. Har verkligen inte tid att bli sjuk nu! Men börjar ju närma sig min födelsedag, och då brukar jag ju bli sjuk...

Nu sitter jag och försöker strukturera upp plugget lite. Imorgon har vi självstudietid, så en perfekt dag att ta igen allt man ligger efter med nu när man ägnat den mesta tiden till matten. Ingen rast och ingen ro här inte! Full fart gäller nu fram till den 26:e då den STORA tentan är!!! Stressen börjar komma nu alltså.

Återgå till plugget!


Kommentarer
.

Tror inte att det gick så dåligt som du säger, men om så är fallet. Så är det bara att glömma och gå vidare med nästa grej. :) Lycka till! <3

2010-02-08 @ 20:33:14
johanna

Jag kanske kan skicka några bullar på expressskjuts mot nordligare breddgrader? ;

2010-02-12 @ 12:48:19
URL: http://movingawayfromhome.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0