En sjukt stressad tjej, det är jag det!!!

Jag vill börja med att be om ursäkt till mina kära vänner för att jag inte är så social nu för tiden. Förlåt för att jag inte är så bra på att höra av mig. Jag har verkligen dåligt samvete över det. Skolan tar verkligen upp allt min tid. Sova, äta, plugga är det jag gör. Är så sjult stressad inför helvetes tentan som äger rum om typ en och en halv vecka!! Fattar inte hur detta ska gå, men det har ju gått för de flesta så det borde gå.

Har man också sjukt höga krav på sig själv som jag har så blir det här extra jobbigt och krävande. Jag tycker jag inte gör annat än pluggar men tycker ändå det inte går in nått i min extremt tröga hjärna! Var påväg att bryta ihop idag när jag nu börja inse hur sjukt mycket det verkligen är! Men sen tänkte jag, det är inte värt att bryta ihop, vad hjälper det!? Är bara ta tag i skiten och göra det bästa av situationen, men det är tyvärr lättare sagt än gjort.

Hoppas ni har en liten förståelse iaf över att det är som det är nu ett tag, jag ska försöka bättra mig!

Men jag har ju det jag ser framemot iaf, som jag brukar tänka på när det är som mest jobbigast. Och tur är väl det:
* Min födelsedag om en vecka
* Tentafest?
* Utgång med Ida och kompani den 27:de
* Efterlängtat SPA med Elin söndag den 28:de
* Tomas Ledin med Mamma 4:de mars
* Förhoppningsvis träffa mina gamla vänner som kommer hem över påsk!? Jag längtar efter er!!

Ja, tillbaks till studierna.



Kommentarer
.

Jag vet att det känns jobbigt ibland, med allt som man ska göra och hinna med samtidigt som man har press ifrån sig själv, om hur det ska gå. Vilka förväntningar som man har. Men gumman, det gör inget om bilden inte blir exakt så som man har tänkt sig. Det räknas inte som ett misslyckande. Jobba inte ihjäl dej, men du är väldigt duktig! <3

2010-02-16 @ 21:19:53
Sofie

Svar: Ja, det är sjukt jobbigt! Du är så förstående. Mm, jag vet men jobbigt att ändra den där bilden... Duktig vette fasiken, känner mig inte som så. Det är nära nu, men ska försöka att inte vara så hård mot mig själv!

Tack för uppmuntringen :) <3

2010-02-16 @ 21:32:50
URL: http://sofiieblom.blogg.se/
Milla

"Åh en kommentar! Jaha...Milla..." Haha erkänn ;)



Det är bara kämpa på med skolan. Klart man har förståelse för dig gumman, så mycket tid som du lägger ner på skolan. Det är ju superbra gjort!! Du får ju igen så mycket på det :) Tiden med vänner kommer...vännerna finns alltid kvar.



Sen ses vi ju om drygt en vecka...längtar!!! <3

2010-02-17 @ 19:17:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0