Allvaret drar igång idag igen

13.15 ska jag infinna mig på universietet igen. Känns ändå bra på ett sätt att komma tillbaka, träffa alla och komma in i rutinerna igen :). Sitter nu och skumma igenom den 20 sidor långa Studiehandledningen... känns som denna kurs kommer bli rolig, men minst sagt tuff och jobbig. Känner mig redan lite stressad över hur vi ska hinna allt!! :P. Men som jag ska träna på att säga: "Det löser sig, allt ordnar sig!"

Ikväll ska Sofia och jag på hockey :). Spännande, Timrå-Modo. Hon, Modoit. Jag, Timråit ;). Hoppas rätt lag vinner :P

Igår kl. 18:28 fick jag ett efterlängtat sms: "Nu är jag hemma :), iaf i Stockholm". Och det var från IDA!!!!! :D. Hon är äntligen hemma i Sverige, och numer borde hin ju vara åter här hemma i kära Sundsvall :). Guuud så jag längtar efter att få träffa henne :) <3

Nä, nu ska läsa klar den där sen börja göra ordning mig, och det brukar ju ta tid... Klädångest här kommer jag! ;)


Kommentarer
Elin

Nu har vi ju båda två erfarenhet av att "det löser sig, allt ordnar sig" :) Haha. Lycka till med skolan gumman! <3

2009-09-02 @ 11:06:42
Sofie

Haha, ja vi har ju det :). Tror vi ska fortsätta så :P <3

2009-09-03 @ 16:30:45
URL: http://sofiieblom.blogg.se/
Milla

Skönt med en vinst för Timrå! :) Du kan ju i alla fall dra ed dig din modoit.. de kan inte jag ;) Jaa älskade Ida! Fasen ett år alltså.. sjukt!! Hoppas allt går bra med skolan, du är så duktig :)<3

2009-09-04 @ 12:33:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0