SATC


Va och såg denna film igår med Sandra. Vi är lite efter ;) hehe. Men den va asbra iaf :). Idag ha jag målat mitt tak i mitt rum, bev bra. Sen kom Elin en sväng och vi pratade en massa :) Mycket trevligt! Och sen gjorde jag mat tills mamma kom hem och nu ska jag gå upp och börja måla den riktiga färgen på väggarna :). Hoppas det bara blir bra.

Imorgon blir det nog bara att måla också, ska försöka få det klart, så jag kan börja inreda mitt "nya" rum :). Iiihh längtar :)

Nu har även Tessan kommit fram till New York, känns bra att hon är framme och att allt gått bra :). åh, jag hoppas verkligen mina planer går som de är tänkt ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0