Tisdag

Hittils idag ha jag städat hela huset, dammsugat, gjort rent i badrummen och dammat mattorna :). Så nu kommer mamma blir glad när hon kommer hem :). Skulle ju kunna skura golven men det är inge roligt :P. Dammsuga tycker jag är ganska kul faktiskt. Lyssnar på musik från I-poden och dammsuger till de, haha då går det fort och mycket roligare blir det ju :)

Sen skickade mormor sms och frågada ifall jag var fikasugen så var det bara att komma. Och det kan man ju inte tacka nej till ;). När jag kom upp dit så stod det två kaffekoppar på bordet och eett brödfat med tre stortes kakor och två st av vaje. Hehe det var till mormor och mig! Älskar verkligen min mormor, hon är så himla söt :). Min morfar också för den delen :). Vi fikade och pratade och sen tog jag med Frasse på en promenad. Drygt 4km blev det nog. Skönt att komma ut och röra på sig lite!

Nu ikväll vet jag inte vad som händer.. Typ slappa framför teven, för ovanlighetensskull ;) hehe.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0